2.1.1 Asiakaspalvelu

2.1.1Asiakaspalvelu


Ammattitaitovaatimukset


  • Opiskelija tai tutkinnon suorittaja
  • huolehtii työympäristöstä
  • valmistautuu palvelutilanteisiin
  • palvelee ulkoista ja sisäistä asiakasta
  • hyödyntää kielitaitoaan asiakaspalvelussa
  • hoitaa palvelutilanteiden jälkitoimet
  • tekee asiakaspalveluun liittyviä toimistotehtäviä
  • selvittää toiminnan kannattavuutta.


Ammattitaidon osaamistavat


Opiskelija tai tutkinnon suorittaja osoittaa osaamisensa ammattiosaamisen näytössä tai tutkintotilaisuudessa toimien palvelutilanteessa. Työympäristönä voi olla esimerkiksi kauppa, toimisto, pankki tai vakuutusyhtiö, infopiste tai varasto. Näyttö- ja työpaikalla tulee olla työelämää vastaavat olosuhteet. Työtä tehdään siinä laajuudessa, että osoitettava osaaminen vastaa kattavasti tutkinnon perusteissa määrättyjä ammattitaitovaatimuksia, arvioinnin kohteita ja kriteereitä.

Siltä osin kuin tutkinnon osassa vaadittavaa osaamista ei voida ammattiosaamisen näytössä tai tutkintotilaisuudessa osoittaa, sitä täydennetään muulla osaamisen arvioinnilla.

Suunnitelmalomake

https://docs.google.com/document/d/1VlTDy-K6DcsLaEySJL09-Yrq4e2Y2n2fIgbymNuFUJc/edit


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti