2.2.1 Kaupan myynti ja palvelu
Ammattitaitovaatimukset
- Opiskelija tai tutkinnon suorittaja
- huolehtii työympäristöstä
- valmistautuu palvelutilanteisiin
- palvelee ulkoista ja sisäistä asiakasta
- hyödyntää kielitaitoaan asiakaspalvelussa
- hoitaa palvelutilanteiden jälkitoimet
- tekee asiakaspalveluun liittyviä toimistotehtäviä
- selvittää toiminnan kannattavuutta.
Arvioinnin kohde
|
T1
|
T2
|
T3
|
Suunnitelma
|
Ohjaajan/opettajan kommentit
|
Oman työn suunnittelu
|
valmistelee työtehtäviä ohjatusti organisaation ohjeiden mukaisesti
|
suunnittelee ja valmistelee työtehtäviä organisaation ohjeiden mukaisesti
|
suunnittelee ja valmistelee työtehtäviä oma-aloitteisesti ja vastuullisesti organisaation ohjeiden mukaisesti
| Tämä kohta vaatii... | |
Työn kokonaisuuden hallinta
|
työskentelee ohjatusti asiakaspalvelun eri vaiheissa organisaation ohjeiden ja tavoitteiden mukaisesti
|
työskentelee pääosin itsenäisesti asiakaspalvelun eri vaiheissa laaditun suunnitelman mukaisesti
|
työskentelee laaditun suunnitelman mukaisesti asiakaspalvelun eri vaiheissa joustaen tilanteiden vaatimusten mukaisesti
| 5.5. koko päivä yksin kenkäosastolla; kassa, asiakaspavelu, myynti, varastosaldojen täsmäytys... | Hyvä |
Laatutavoitteiden mukainen toiminta
| |||||
Tehokas ja tuloksellinen toiminta
| |||||
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti