2.2.1 Kaupan myynti ja palvelu

2.2.1 Kaupan myynti ja palvelu


Ammattitaitovaatimukset
  • Opiskelija tai tutkinnon suorittaja
  • huolehtii työympäristöstä
  • valmistautuu palvelutilanteisiin
  • palvelee ulkoista ja sisäistä asiakasta
  • hyödyntää kielitaitoaan asiakaspalvelussa
  • hoitaa palvelutilanteiden jälkitoimet
  • tekee asiakaspalveluun liittyviä toimistotehtäviä
  • selvittää toiminnan kannattavuutta.



Arvioinnin kohde
T1
T2
T3
Suunnitelma
Ohjaajan/opettajan kommentit
Oman työn suunnittelu
valmistelee työtehtäviä ohjatusti organisaation ohjeiden mukaisesti
suunnittelee ja valmistelee työtehtäviä organisaation ohjeiden mukaisesti
suunnittelee ja valmistelee työtehtäviä oma-aloitteisesti ja vastuullisesti organisaation ohjeiden mukaisesti

Tämä kohta vaatii...
Työn kokonaisuuden hallinta
työskentelee ohjatusti asiakaspalvelun eri vaiheissa organisaation ohjeiden ja tavoitteiden mukaisesti
työskentelee pääosin itsenäisesti asiakaspalvelun eri vaiheissa laaditun suunnitelman mukaisesti
työskentelee laaditun suunnitelman mukaisesti asiakaspalvelun eri vaiheissa joustaen tilanteiden vaatimusten mukaisesti
5.5. koko päivä yksin kenkäosastolla; kassa, asiakaspavelu, myynti, varastosaldojen täsmäytys...Hyvä
Laatutavoitteiden mukainen toiminta





Tehokas ja tuloksellinen toiminta



































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti